Online opleiding software (totaal 80 minuten)
Wij leveren een unieke inspectie software inclusief complete backoffice. De gebruiker van de software wordt voorzien van alle gemakken. Maximaal automatiseren en samenwerken met andere applicaties zorgt ervoor dat uw klant snel en goed geholpen wordt. Door maximaal te automatiseren kan bespaard worden op allerlei overhead en personeelskosten. Voor u als gebruiker van de software blijft er dus meer tijd over waarin omzet gerealiseerd kan worden. De mogelijkheden zijn veelomvattend en vormen een keten waarin uw gehele bedrijf georganiseerd kan worden.
Wilt u gebruik gaan maken van deze software dan is het noodzakelijk dat u onderstaande You-Tube opleiding volledig volgt, neem hier de tijd voor daar anders de mogelijkheden onbenut blijven of de applicatie niet volledig en zoals wij hebben bedacht en ontwikkeld maximaal goed kan en zal functioneren.
- Geen kosten voor software en installatie.
- Uiteindelijke en enige kosten zijn € 27,50 excl. btw per uitgevoerde keuring
Video 1 : Opstarten en registratie
Om gebruik te kunnen maken van de applicatie moet u zich registreren op www.mijnwoning.nl. U kunt ook via deze pagina uw gegevens verstrekken, wij maken uw account dan in orde en zullen u op werkdagen binnen 24 uur de noodzakelijke gegevens doen toekomen. In deze video ziet u ook hoe andere medewerkers aan uw applicatie gekoppeld en geautoriseerd worden.
Video 2 : Configuratie van de applicatie
Heel belangrijk om direct alle instellingen op de juiste en goede manier te configureren. Het tabblad opties moet volledig ingevoerd worden, dit is eenmalig om nu en in de toekomst een volledig rapport aan uw cliënt te versturen. Ook voor de acceptatie van NHG rapportages is dit belangrijk. Zorg ervoor dat een SPF record aan uw eigen website wordt toegevoegd.
Video 3 : Aanmaken opdrachten en inplannen
Het aanmaken en invoeren van een opdracht in het systeem, inclusief vastleggen van klant gegevens. Bij een opdracht kunnen meerdere personen betrokken zijn, denk aan een koper, verkoper, aankopend en verkopend makelaar eventuele tussenpersonen e.d. Door dit aan de voorkant vast te leggen krijgt iedere betrokkene de juiste communicatie.
Video 4 : Communicatie vanuit het systeem
Door het systeem wordt gecommuniceerd met de klant, zoals bevestigingen, sms bij het gereed komen van de rapportage e.d. Het hebben en onderhouden van algemene voorwaarden is super belangrijk. Voer geen inspectie uit zonder dat uw systeem volledig is geconfigureerd en uw algemene voorwaarden op orde zijn.
Video 5 : Inspecteur dashboard
De inspecteur heeft de beschikking over een dashboard met allerlei mogelijkheden. Hier ziet de inspecteur de bij hem/haar ingeplande opdrachten en kan deze verwerken.
Video 6 : Extra mogelijkheden bedrijven dashboard
Een verdere toelichting over diverse en overige mogelijkheden voor de beheerder van het bedrijf.
Video 7 : Opname en inspectie gegevens verwerken
De inspecteur verwerkt in deze opname de inspectie gegevens in de applicatie. Na of tijdens de woninginspectie kunnen de opname gegevens direct in de software worden verwerkt. De software dwingt u om de juiste vragen te beantwoorden. Op basis van uw antwoorden en eventuele aanvullingen wordt een compleet en uitgebreid rapport met foto’s en NHG bijlage gegenereerd. In deze video laten we u zien hoe een woningopname wordt ingevoerd in de software, en hoe een rapport wordt gegenereerd.
Video 8 : Rapportage levering aan klant
In onderstaande video ziet u wat de consument krijgt geleverd nadat de opname is uitgewerkt, gereed gemeld en verzonden. Vanaf de email kan de klant navigeren naar de rapportage, en heeft met de verstrekte inlog gegevens ook toegang tot het woningdashboard. Op het woningdashboard kan de klant gratis gebruik maken van allerlei mogelijkheden zoals het uitlezen van de slimme meter e.d.
Video 9 : Saldo opwaarderen
Om gebruik te maken van de software en het bedrijven dashboard worden per opdracht kosten in rekening gebracht. In deze video laten wij u zien, hoe u uw tegoed van credits kan opwaarderen.