Inspectie software 2024-04-05T06:29:36+01:00

De inspectie software

De inspectiesoftware is uniek en volledig ingericht voor het doen uitvoeren van bouwkundige keuringen tijdens het aankoop of verkoopproces van woningen. Middels enkele samenwerkingen is een vragenstructuur ontwikkeld, welke eenvoudig moet worden afgewerkt door het lezen van de vragen en het aanvinken van antwoorden. Afhankelijk van de invoer zijn meer of minder vragen beschikbaar. Stel u heeft 1 dakkapel dan krijgt u 10 vervolg vragen over bijvoorbeeld het kozijn, lood, de dakbedekking etc, heeft u meerdere dakkapellen dan moeten deze vragen meerdere keren beantwoord worden. Op basis van uw invoer worden dus nieuwe vragen geformuleerd of juist niet getoond. Door deze unieke boomstructuur is het onmogelijk om zaken niet te benoemen of te vergeten.

  • De inspectie software is uw checklist waardoor u geen onderdelen kan vergeten om te inspecteren.
  • Invoeren en verwerken van uw opname gegevens kan direct tijdens de inspectie of op een later moment.
  • Uiteraard is de inspectie en rapportage tool volledig private label (met uw eigen logo etc).
  • Inclusief een NHG bijlage, uitgebreid leesbaar rapport.
  • Rapportage en kosten berekening wordt op basis van de invoer (vinkjes aan en uitzetten) automatisch gegenereerd.
  • Rapportage wordt volledig private label aan uw klant verzonden. Klik hier voor een voorbeeldrapport.
  • Geheel volgens NTA 8060
  • Voldoet aan alle eisen van geldverstrekkers en NHG

Het bedrijven dashboard

Op het bedrijven dashboard gebeurt alles! Dit dashboard is noodzakelijk om een opdracht te verwerken. Zonder een opdracht in het bedrijven dashboard krijgt de inspecteur geen mogelijkheden om een opname template te gebruiken. Het bedrijven dashboard is de basis van de applicatie en het begin van elke opdracht. Op het bedrijven dashboard kunt u opdrachten aanmaken, inplannen en de hele orderstroom managen. Vanaf dit dashboard worden de orders aan de klant bevestigd, ingepland, gereed gemeld en digitaal verzonden. Ongekende mogelijkheden om uw hele bedrijf te organiseren. Naar keuze kan middels een koppeling met het boekhoudpakket Silvasoft facturen volledig automatisch worden gegenereerd en ingeboekt worden in de boekhouding. Zelf medewerkers aanmaken, toevoegen, autoriseren, auditen, uw relaties beheren en klant contact onderhouden. Om een totaal beeld te krijgen van de mogelijkheden ontkomt u er niet aan om op zijn minst de introductie video te bekijken op deze online opleiding pagina.

  • Overzichten van aantallen, agenda, grafieken en omzetten.
  • Opdrachten aanmaken, bevestigingen versturen, inplannen en rapportage versturen.
  • Slimme planningstool, deze houdt rekening met afstanden, beschikbaarheid, reistijden en overige voorkeuren.
  • Eigen configuratie en autorisatie per gebruiker, medewerker en relaties.

Het inspecteur dashboard

De inspecteur heeft een eigen uniek dashboard met daarop een eenvoudig overzicht van bij hem/haar ingeplande, uitgevoerde en voltooide opdrachten. De inspecteur heeft inzage in zijn eigen planning en kan zelf zijn/haar beschikbaarheid beheren.

  • Eigen beschikbaarheid beheren
  • Planningsvoorkeuren configureren zoals reistijden, aantal opdrachten en tijsbesteding

Het aanbrenger dashboard

Ook aanbrengers hebben een eigen en uniek dashboard. Hierop kunnen opdrachten worden aangemaakt en direct worden ingepland. Uiteraard ook inzage in alle uitgevoerde opdrachten, planning en veel mogelijkheden om verregaand te koppelen aan eigen verkoopkanalen, eigen website etc.

  • I-frame of API mogelijkheden zijn beschikbaar
  • Directe koppeling met planning van uitvoerende organisatie.

Voor een totaal beeld volg u de online opleiding. Wilt u snel aan de slag met software dan kunt u hier een aanvraag doen!